Så er traileren ude på Twister/Alligator-hybridfilmen ‘Crawl’ til stor fryd for alle horror fans.

Af Kasper Rasmussen

Horrorlegenderne Sam Raimi og Alexandre Aja har slået sig sammen for at få din sommerferie til at kollapse, med amerikansk premiere 12.juli.

Blandt horrorfans er der stadig stor fortvivlelse over hvor Lewis Teagues alligatorattack film ”Alligator” fra 1980 bliver af på Blu-ray, det er vist noget med rettigheder men det kan jo være svært at vente på når netop denne går som ”hovedværket”, altså hvad ”Dødens gab” betyder for hajer.

Det er sikkert ikke det de herrer Sam Raimi og Alexandre Aja har tænkt på da de gik i gang, men pyt med det, at se disse horrorlegender slå sig sammen er jo guf nok til at glæde sig.

Sam Raim, som her har produceret, burde ikke have en introduktion, men ok: ophavsmand til ‘Evil dead’-trilogien der senere blev en vellykket tv-serie og 3 vellykkede ”Spider-man”-film for Sony(ja ok de to første så)er bare nogle af højdepunkterne.

Franskmanden Alexandre Aja, som her har instrueret, brød igennem de største hardcore horrorkredse med ”Haute tension” for derefter b.la. at lave de vellykkede amerikanske remakes af ”The hills have eyes” og ”Piranha3D”.

Anderledes står det til med de to manuskriptforfattere til filmen Michael og Shawn Rasmussen, da de tidligere b.la. var tæt på at lægge selveste John Carpenter i graven med den noget skuffende fortælling ” The Ward” fra 2010. Vi kan kun håbe de har fået strammet til.

Hovedrollen er gået til Kaya Scodelario som nogle måske kan huske fra femte del af ”Pirates of the Caribbean – Dead men tell no tales”

Se trailer her: https://www.youtube.com/watch?v=H6MLJG0RdDE

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Guldpalmevinderen ”Paris, Texas”, der i år kan fejre 35 års jubilæum, står stadig som et af hovedværkerne fra Wim Wenders.